NEWSROOM

Kategoria: Relacja

Fundusze na rozwój: ponad 23 mln pozyskanych dotacji.

W ramach naszej działności pozyskaliśmy dotąd dla naszych klientów i współpracujących z nami podmiotów dotacje o łącznej wartości ponad 23 mln złotych. Zgodnie z tym co deklarujemy w naszej ofercie...

więcej

Kategoria: Relacja

Poukładany biznes

W czerwcu jeden z zespołów firmy RELEVANTIS zakończył proces audytu i optymalizacji procesów biznesowych w dwóch zakładach produkcyjnych należących do firmy, będącej częścią międzynarodowej grupy.  Zarząd zlecił przeprowadzenie audytu i optymalizacji...

więcej

Kategoria: Relacja

Print i on - line. Jak łączyć te dwa kanały medialne?

W minionym półroczu przeprowadziliśmy między innymi warsztaty strategii marki dla jednego z ogólnopolskich wydawnictw branżowych. Celem warsztatów było uwspólnienie w zespole wydawnictwa, myślenia strategicznego nad integracją wizerunku marki w trzech...

więcej

Kategoria: Relacja

Przedstawiciele RELEVANTIS w zwycięskich zespołach „Gry o sukces”

Przedstawiciele firmy RELEVANTIS i Fundacji ALTUM brali udział w ciekawej i inspirującej konferencji „Gra o biznes / gra o sukces”, która odbywała się 16 lutego, na terenie YOU NICK Technology...

więcej

Print i on - line. Jak łączyć te dwa kanały medialne?

W minionym półroczu przeprowadziliśmy między innymi warsztaty strategii marki dla jednego z ogólnopolskich wydawnictw branżowych. Celem warsztatów było uwspólnienie w zespole wydawnictwa, myślenia strategicznego nad integracją wizerunku marki w trzech kanałach komunikacji z odbiorcami: print + on-line + event. 

Jednymi z najważniejszych zagadnień, nad którymi pracowano podczas warsztatów było zbudowanie poczucia tożsamości marki oraz rozpoznanie tożsamości odbiorców. Stąd też wypływał jeden z wniosków z pracy warsztatowej, że planowanie strategii marketingowych wymaga umiejętności szerokiego spojrzenia, nie tylko skupiania się na wybranych wątkach, ale holistycznego podejścia do marki i konsumenta. Menedżerowie wydawnictwa wzmocnili przekonanie, że ich zadaniem jest dostarczanie odbiorcom spójnego przekazu marki w naturalnym środowisku (ekosystemie) odbiorców. Przeplatanie się świata on i off-line daje nowe możliwości integracji działań i tworzenia jeszcze efektywniejszych strategii działań w tym wspólnym z odbiocami ekosystemie.

NEWSROOM

Kategoria: Relacja

Fundusze na rozwój: ponad 23 mln pozyskanych dotacji.

W ramach naszej działności pozyskaliśmy dotąd dla naszych klientów i współpracujących z nami podmiotów dotacje o łącznej wartości ponad 23 mln złotych. Zgodnie z tym co deklarujemy w naszej ofercie...

więcej

Kategoria: Relacja

Poukładany biznes

W czerwcu jeden z zespołów firmy RELEVANTIS zakończył proces audytu i optymalizacji procesów biznesowych w dwóch zakładach produkcyjnych należących do firmy, będącej częścią międzynarodowej grupy.  Zarząd zlecił przeprowadzenie audytu i optymalizacji...

więcej

Kategoria: Relacja

Print i on - line. Jak łączyć te dwa kanały medialne?

W minionym półroczu przeprowadziliśmy między innymi warsztaty strategii marki dla jednego z ogólnopolskich wydawnictw branżowych. Celem warsztatów było uwspólnienie w zespole wydawnictwa, myślenia strategicznego nad integracją wizerunku marki w trzech...

więcej

Kategoria: Relacja

Przedstawiciele RELEVANTIS w zwycięskich zespołach „Gry o sukces”

Przedstawiciele firmy RELEVANTIS i Fundacji ALTUM brali udział w ciekawej i inspirującej konferencji „Gra o biznes / gra o sukces”, która odbywała się 16 lutego, na terenie YOU NICK Technology...

więcej